vineri, 11 iulie 2014

11.07.2014

GÂNDUL 272:      zâmbetele fugind către alte umbre
                             ne lasă desfrunziți , amari și fără ochi...
                             ar trebui să murim iarăși....

GÂNDUL 273:      un soare albastru și vâscos

                             mi-a pus în ferestre lumină cețoasă, 
                             pedeapsă inimii că cere cuvinte....

GÂNDUL 274:      arată-ne cum îți cresc 
aripi,
                             în fânul dintre mâinile palid- amărui!
                             învăța-vom și noi meditația....

GÂNDUL 275:       ia-mi toate degetele prelungi,

                              amestecă-le amarnic cu lacrimi și pietre...
                              apoi adoarme-mă în șoaptă...

GÂNDUL 276:       mă sperie toate gândurile lor

                              traversându-mi culoarele zăbrelite și cojite crud
                              și-atunci, uit să respir...

GÂNDUL 277:       împrejurul meu sunt mâinile tale

                              cărora le cresc mai mereu frunze bizare
                              în forme roșii, de inimă....

GÂNDUL 278:      aprind pe alocuri căpițe uscate,

                             ca fumul, crescând, să-mi arate ora 
                             la care se nasc luceferii...

GÂNDUL 279:      aș scrie acum despre cântecul

                             cântat din buricele degetelor mele de lemn...
                             nu ies însă  decât virgule...

GÂNDUL 281:      am deșeuat caii aștia cuminți

                             să-i alung către mare, să pască
                             până nu mai pot, scoici....

GÂNDUL 282:     dacă flutur din gene cuminte, 

                            poți să-mi transformi în mătase chipul
                            ăsta, palid, bolnav și urat?

GÂNDUL 283:     azi desenez din creion HB

                            ce-am simțit când ai plecat aseară...
                            mi-a ieșit o ceață profundă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu