marți, 15 iulie 2014

15.07.2014


GÂNDUL 332: aș vrea să am curajul transcedental al sihăstriei...

GÂNDUL 333: perfectul compus al tuturor verbelor care mă definesc : am fost, am avut, am văzut, am dorit, am iubit...perfect de compus amintiri ...


GÂNDUL 334: saltul în gol de câte ori zâmbesc...stare de diafană nemurire...zâmbiți deci!

GÂNDUL 335: învăț meditația spre găsirea centrului de greutate care să-mi mențină verticalitatea ușor înclinată de-atâta arhetipală viziune : Eva greșind...

GÂNDUL 336: căzutul în genunchi spre rugăciune..similar liniștei cu care copacii îndură durerea desfrunzirii, toamna...

GÂNDUL 337: noaptea ne e dată spre iertarea păcatelor...în liniștea și întunericul ei, să găsim lumina cu care putem să ne iertăm noi înșine, greșelile de peste zi....

GÂNDUL 338: imigrant sufletul meu, rătăcește între vămile mâinilor tale, pasibil la deportare forțată în vreun lagăr absurd, denumit generic Tăcere...

GÂNDUL 339: zilele mele de naștere îmi dau din ce în ce mai des erori în sistem...de aceea, sar câte doua, trei odată...și iată cum, de vreo mie de ani încoace, am aceeași vârsta...minus infinit...mă îndrept spre nașterea mea, cu pași repezi...

GÂNDUL 340: privirea asta, desfășurată în triluri, asupra unei lumi compuse, ca ochii de libelulă, în uriașe sfere fațetate cu care disec în mii de felii, mica secundă ce-mi bântuie trecerea...ce puțin timp mai avem!

GÂNDUL 341: melodrama zilnică : sângele bătând cu pumni înroșiți în trupurile noastre nevolnice...

GÂNDUL 342: viața: spectacol psihedelic adus la nivel de artă, pe care nu reușim să îl conștientizăm decât în momentul când ni se pune în cale câte o răscruce...

GÂNDUL 343: recunosc, sunt un om disfuncțional...o marionetă scăpată de sub control...am îndrăznit să ies din tiparele gândirii...

GÂNDUL 344: lumina asta, caldă cremoasă, prin care mă scurg în drumul spre casă...

GÂNDUL 345: fă-mă Doamne vis, și dă-mă mie, copil...!

GÂNDUL 346: și mai fă-mă, Doamne, înger...îngerul meu păzitor, să-mi stau de veghe o zi, să-mi iau de pe umeri toate durerile astea...!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu