vineri, 4 iulie 2014

GÂNDUL 182: ai să știi doar atunci când o respirație de-a ta, va fi urmată de una de-a mea...atunci când palmele tale vor avea amprentele mele întipărite pe degete...când visele tale vor fi inundate de fluturii ce-mi zboară mie prin cameră, din când în când...când inima ta îți va rămâne în standby preț de o clipă - clipa revederii noastre...când brațele tale nu-ți vor ajunge sa îmbrățișezi sufletul meu...când gândul tău va rătăci mai mereu prin gradinile mele, deși tu îl chemi să-ți vină acasă...când visele tale vor avea toate, culoarea ce-o port eu în ziua când mă simt TINE...doar atunci vei ști...

GÂNDUL 183: beau curcubee cu palmele făcute cauș, dimineața...ca să mă umplu de tine...

GÂNDUL 184: după fiecare colț, m-așteaptă câte o tăcere..

GÂNDUL 185: de fiecare dată când pleci, închid în podul palmei sărutul tău de rămas bun, și-aștept să-mi vii și să ți-l pun ușor pe obraz, unde îi e locul, după ce îmi ănflorește un timp, mie,  în palme...

GÂNDUL 186: se-aude cum trece timpul...îmi zgârie timpanele fiecare secundă ce cade greu, de plumb, în liniștea din camera mea...

GÂNDUL 187: dacă zborul e cădere, atunci aș vrea să fiu prăpastie...

GÂNDUL 188: fă-mă Doamne, aripă de înger, să cunosc nemurirea clipei ce-mi trece prin fața ochilor!

GÂNDUL 189: perfecțiune: lacrima căzută peste petale de mac sângeriu...

GÂNDUL 190: inima lângă inimă, să purcedem în vis...

GÂNDUL 191: cataleptic somn...mă ține departe de mine....

GÂNDUL 192: te respir, de fiecare dată când te gândesc....o să te dezintegrezi de tot în ritmul ăsta! poți să mă oprești când nu-ți mai simți mâinile...sunt la mine!

GÂNDUL 193: și-o să vină ziua când zbaterea mea va fi în zadar...abia atunci voi cunoaște deplin senzația de inutilitate ce-o bănuiesc în fiecare dorință...încerc, de aceea, să-mi doresc cât mai puțin..să nu mai doară!

GÂNDUL 194: despre copaci: aproape Zei!

GÂNDUL 195: roiesc în fiecare zi, semn de minimă fericire...

GÂNDUL 196: dacă mi-ai fi mai mult, mi-aș fi mie mai puțin...cum să te-mpart?

GÂNDUL 197: aș vrea un somn pe un pat din baloane de săpun..ce culori minunate ar avea visele mele!

GÂNDUL 198: dacă ar fi să numărăm lacrimile, s-ar pune la socoteala și cele de fericire? nimeni nu spune niciodată nimic despre ele...

GÂNDUL 199: dacă aș ști că nu doare, te-aș lăsa să-mi mângâi inima goală...

GÂNDUL 200: cumpană: mergem mai departe?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu