marți, 1 iulie 2014

01.07.2014

GÂNDUL 93: plină de mine ca-n copilărie, și la fel de inconștientă, n-oi mai fi nicicând....copilăria mi-a trecut...am rămas numai cu incoștiența...

GÂNDUL 94: de câte ori te văd, îți bat la poarta inimii: azi mă primești? nu voi îndrăzni niciodată să intru neinvitată în niciun suflet...

GÂNDUL 95: desenează-mă din bătăile tale de gene...m-am cam destrămat pe la capete...

GÂNDUL 96: dacă aș împleti toți spinii din suflet pe care i-am adunat plângând, mi-aș face scară la cer, la tine Doamne...

GÂNDUL 97: nu-mi plac liniile drepte și nici unghiurile...pătratele, dreptunghiurile, îmi sunt reci...mulțumesc Doamne, că ne-ai făcut rotunzi și calzi....

GÂNDUL 98: fir-ar să fie: întineresc! cred că mi s-au amestecat aniversările, din prost înțeleasa cochetărie feminină de a-mi ascunde minunata vârsta...trebuiesc luate fiecare, la mână, și datate corespunzător...

GÂNDUL 99: pune-mi Doamne, stavilă, căci altfel o să ajung să gândesc toate gândurile din lume!

GÂNDUL 100: zi în care mă simt casantă și de parcă îmi cresc degete peste tot..apocaliptic sentiment..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu