duminică, 13 iulie 2014

13.07.2014

GÂNDUL 302: azi mi-ai fost: amar, ambrozie, auz, altfel, alaltăieri, ambiguu, aripă...azi, 13, mi-ai fost: ardere, amarnic, aiurea, apatic, astrologic...azi, 13, ți-am fost...minune!

GÂNDUL 303: cu capul în nori, cu norii în suflet, amestecată cu ei până la ultimul gând...copilul- femeie- copil se trezește : azi se iubește!

GÂNDUL 304: scurt metraje pe trotuar : pașii lui, de care nu se mai știe....se duc sau se întorc spre/ dinspre ea?

GÂNDUL 305: dragoste pe furiș între degetele ei diafane și palmele lui mângâietoare....noi? martori triști...

GÂNDUL 306: simetria privirilor întreruptă brusc de-un scurt circuit, anume produs, de tăvălugul cuvintelor ieșite negândit...

GÂNDUL 307: frenezia cu care mă arunc în cuvânt, nu poate fi asemănată poate, decât cu nebunia furtunii ce-mi bântuie fiecare neuron în momentul în care îmi alunec privirea pe tine, într-o mangâiere absurdă, neînțeleasă, necuprinsă, dar atât de dulce...

GÂNDUL 308: motricitatea aripilor : stare de perfecțiune niciodată atinsă de om...

GÂNDUL 309: mitul efervescent al dragostei, servit la pahar rece, cu gheața pe buze...tratament pentru nemurirea schiopătând în fiecare dintre noi....

GÂNDUL 310: să nu uit : cred!

GÂNDUL 311: etern bumerang : azi !

GÂNDUL 312: cuvintele și gândurile nu sunt semne de slăbiciune...sunt scala pe care fiecare își măsoară trecerea...

GÂNDUL 313: de restul, toate vor curge la fel ca și până acum: fără noi...și noi, agățați undeva, în vinilul învechit al unui cântec repetat obsesiv, pe fundalul vechilor săruturi...

GÂNDUL 314: iartă! frumusețea nu e mereu ceea ce privim...e ceea ce simțim în suflet când cineva ne privește...gândește...dorește...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu