marți, 23 septembrie 2014

23.09.2014

GÂNDUL 813: prăpastie aruncată-ntre mine şi restul, de teama rănirii...

GÂNDUL 814: rătăcirea sinelui, până-mi dă sângele în cerul gurii şi-mi urlă a rană mustind de dureri continue, atroce până-n creierul amorţit şi parcă departe plecat, în vise fără culoare, fără geometrie...în vise...în rană...în sânge...

GÂNDUL 815: sfâşiată până la pulbere de repetatele, chinuitoarele până la măduvă, refluxuri dinspre mine, spre sinistre tăceri cu care-mi înconjuram nevolnicia...

GÂNDUL 816: necrozatele degete nemângâietoare, care încremeniseră într-un ciudat balet de lemn nerindeluit...

GÂNDUL 817: copil fericit...fată abstractă...femeie prea putin...geneza întreruptă de negru, până la fărâmare, când tocmai mă năşteam ţie...lui..oricui...nimănui în final...

GÂNDUL 818: pedeapsa închisorii pe veci într-un trup pe care nu-l recunosc, dar  pe care-l port spre răscumpărarea greşelilor probabile-ale vreunor strămoşi căzuţîn păcate închipuite...

GÂNDUL 819: forma organică, spre a fi frigului din îmbrăţişări venite prea târziu...totdeauna prea târziu...

GÂNDUL 820: căzută-n păcatul de-a simţi prea frumos şi prea mult, când în jur totul tace...

GÂNDUL 821: altar făcut nerugăciunii....

GÂNDUL 822: bizarerie de note muzicale, arareori amestecate până la vreun neizbutit surâs confuz, înmugurind dureros pe faţa cenusie, ambiguă...

GÂNDUL 823: dantelarie de cald şi bun şîmbrăţişare şi sărut....toate ţinute în frâu, cu zăbala înfiptă până la cangrenăîn carnea gata să  dăruie mereu, fără gând de răsplată...

GÂNDUL 824: anomalia unei informaţii greşit percepute în formula iniţială de concepere şi purtată apoi pe-o cruce câteodată uşor de dus, cel mai adesea înfiptă adânc în orbite, până la urlet...

GANDUL 825: absurdă-n dorinţă...visând pentru sine doar iarnă perpetuă...

GANDUL 826: dăruită până la secetă într-o mie de puncte cardinale şi-apoi, dintr-odată, dezacordată şi desperecheată până la dezechilibru...

GANDUL 827: şi mâinile-astea agăţate-n zăbrelele gri cu care m-ai izolat, fericire...

GANDUL 828: şi dans întrerupt nemilos în cea mai curgătoare şi limpede scenă de dragoste, netăiată la montaj în amintiri şi păstrată acolo de-a pururi...auto-da-fé tatuat direct în velocitatea nebună a sângelui...


GANDUL 829: şi-apoi, n-am ştiut să mă mai caut...sau am refuzat...şi-asta, până când va fi să mă găseşti din nou, ca prima dată...electrocutând sinapsele până la cenuşă...


GANDUL 830: şi-acum doar atâîmi mai sunt: destrămare stearpăîn podul palmei tale strânsă pumn deasupra unei inimi îngheţate în ultima bătaie ce ţi-am fost, când am plecat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu