miercuri, 10 septembrie 2014

10.09.2014

GÂNDUL 711: mocnitele umbre, în târâşuri concentrice trupului meu împietrit în rece ...

GÂNDUL 712: decojite până la albastru, de sânge, venele-ar atârna zălude, reduse până la riduri interne...

GÂNDUL 713: aura, devenita incandescentă, dintr-o dată, până la alb orbitor, îmi arde fruntea adâncită-n visare de tine...

GÂNDUL 714: impară până la imposibil...

GÂNDUL 715: exist pe undeva, pe sub o aripă arsă de scrâşnetul din dinţi al somnambulilor, pendulându-şi mersul între flacăra nesomnului şi linistea zborului...

GÂNDUL 716: dangătul lacrimilor curgând spre înapoia cuvintelor, dorindu-se curgere lină, nu fluviu...

GÂNDUL 717: conjug toate verbele ce-mi chinuie ochiul orb de tine, la trecutele timpuri, când mi-erai cruce si mă-mpăcai cu mine...câtă linişte mi-ai fost!... şi-acum, cât pustiu!

GÂNDUL 718: lasă-mi-te-n genunchi, să-ţi murmur pe creştet cu palmele-astea de lemn amorţit, toate doritele săruturi ce-ţi lipsesc din datul iubirii...

GÂNDUL 719: catapeteasma sufletului, brodată până la urlet, cu dorul ce-mi chinuie zburătoarele nopti...

GÂNDUL 720: stare amorfă, cu ploi inchipuite, alunecând straniu printre necristalizatele gânduri...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu