miercuri, 17 septembrie 2014

17.09.2014

GÂNDUL 761: plié adânc, elegant, aproape îngeresc, pe-o inimă caldă, aproape, în devenire...

GÂNDUL 762: în cercuri concentrice, niciodată tangente, ne plimbăm mâinile pe deasupra zborurilor de încercare, niciodată finalizate...

GÂNDUL 763: comemorarea timpului trecut la care-mi conjug neputinţele...

GÂNDUL 764: descompusă în clipe, aş putea dura până la infinitul dintr-un sărut dat pe nerăsuflate...

GÂNDUL 765: dau năvală prin respiraţia sfâşietoare a frunzelor, cu gând să amestec căderea lor cu înălţarea mea voluntară, spre mine dorind...

GÂNDUL 766: apatie grea, până-n plumbuitele oase ce nu mă mai poartă, ci doar îmi realizează efemerul...

GÂNDUL 767: ardere lentă, sadică până la plâns, ascunsă sub pleoapa căzătoare a despletitelor toamne...

GÂNDUL 768: răstignită în circumvoluţiuni, mă-ntorc spre cerul amorţit ce-mi bălteşte în palmele-iederă...

GÂNDUL 769: melancolii de copaci goi, şi de ploi amestecate cu toate miresmele umbrelor, scurgându-se direct în inima întoarsă pe dos spre dinafara trupului...

GÂNDUL 770: limpezirea până la septic a nopţilor încinse,  tranzitând între anotimpuri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu