sâmbătă, 30 august 2014

30.08.2014

GANDUL 651: ochi păcătos, ce-mi răscoleşte impasibil, cu nesaţ chiar, prin rănile căderii...

GANDUL 652: pacostele degetelor azi fericite, amestecate laolaltă cu iertările toate, câtă linişte-mi pot da?

GANDUL 653: dau pe-afară de fluturii târzii, în picaj prin inima asta stătută....plin prea-plinul de foşnetul lor colorat...

GANDUL 654: împovăraţi de sărut, ne adâncim unul în inima celuilalt, spre visare...

GANDUL 655: regal de zboruri introspective, cu aripi artificiale din dorinţe străvezii...

GANDUL 656: azi cuvintele-aleargă cu viteza luminii, pe sub epiderma înnobilată de gustul tău, cu nota de mijloc tatuată suav, spre nemurire...

GANDUL 657: cu paşi abia adiaţi îți pășesc prin vise, să nu mă simţi, dar nici să nu mă uiţi....

GANDUL 658: şoaptele mâinilor tale mângâind, prefăcute în dimineţi chihlimbarii, întru neuitare...

GANDUL 659: a mai rămas o sfială de suflet până la ultimul vis despre tine, strigându-mă...

GANDUL 660: sticloase săruturi, sparte în mii de bucăţşi-mprăstiate de-a lungul şi de-a latul...cum le-om cuprinde cu gândul sau cu privirea, căzătoare ca stelele fiind?



Un comentariu:

  1. 657
    Las umbra-mi sa vegheze si suspin…
    Drumul prin neguri mi-e dulcele venin?
    Purtand pustiul clipei dintre noi, am promis
    Ca te voi invata s-adormi prin mine-n vis

    RăspundețiȘtergere