marți, 5 august 2014

05.08.2014

GÂNDUL 455: să nu uit : de anulat mecanismul inhibitor ce-mi înfrânează toate dorințele... m-am hotărât : doresc!

GÂNDUL 456: marea mi-e dragă ca dor... imensă ca el, dureros de frumoasă ca el, unduitoare ca el... atât.. termen de comparație pentru lipsa ta...

GÂNDUL 457: mi-am prăbușit toate coloanele.. am păstrat-o doar pe cea mai amară, pe cea mai atipică, pe cea departe de orice canon de frumusețe, spre luare aminte : să nu-mi uit mărginirea!

GÂNDUL 458: trăim sub tirania aparențelor, fără ca măcar să realizăm... când o facem, căderea e atât de bruscă, încât ne rupem de noi înșine fără putința regăsirii vreodată...

GÂNDUL 459: mi-e așa cald în suflet la tine, că-mi cresc săruturi până și-n vârful degetelor...

GÂNDUL 460: astăzi realizez privilegiul de-a cunoaște și simti CUVÂNTUL! 

GÂNDUL 461: patina așternută pe lucrurile care-mi sunt dragi, e rugina ce-mi curge din chiar inima mea... și-atunci realizez legătura indestructibilă pe care o am cu tot ce mă înconjoară... suntem un întreg!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu