marți, 12 august 2014

12.08.2014


GÂNDUL 487: mă mișc - din aripi - spre risipirea sărutului...

GÂNDUL 488: mă tac - din inimă - spre împăcarea cu mine...

GÂNDUL 489: mă spulber - din ochi - spre o zbuciumată 
înviere...

GÂNDUL 490: mă cuget - din suflet - spre întoarcerea în rai...

GÂNDUL 491: mă adaug - din degete - spre iertare întru totul...

GÂNDUL 492: mă judec - din ceilalți - spre dulcele proces de reculegere...

GÂNDUL 493: mă închin - din zâmbet - spre cunoașterea din păcat...

GÂNDUL 494: mă caut - din mâinile tale - spre veșnica neuitare...

GÂNDUL 495: mă minus - din TINE - spre anularea plusului din MINE...

GÂNDUL 496: mă zbat - din cântec - să-mi fie liniște în trup...

GÂNDUL 497: mă umplu - din cuvinte - spre încântarea amintirilor...

GÂNDUL 498: mă tremur - din celule - spre potolirea pulsului nebun...

GÂNDUL 499: mă caut - dinspre mine - spre mine, încântătoare cuvântătoare de gânduri atone...

GÂNDUL 500: mă dau - spre a fi - jumătate din ce ai tu de dăruit...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu