vineri, 27 iunie 2014

25.06.2014





GÂNDUL 19 : aș vrea să fiu un fluture din stomacul unui îndrăgostit...să-mi bat aripile pe lângă inima lui...să-i urmăresc sângele curgând ca nebunul prin vene...da, clar...aș vrea să fiu un fluture din stomacul unui îndrăgostit!
GÂNDUL 20 : cel mai frumos machiaj aplicat pe chip : privirea lui, iubindu-te!
GÂNDUL 21 : răspuns la orice întrebare : doar DRAGOSTEA!
GÂNDUL 22 : fă-mă Doamne văz, să fiu unui orb!
GÂNDUL 23: aș vrea ca în loc de mâini să am doua aripi de lebădă...
GÂNDUL 24 : vreau să-ți curg o vreme prin vene...ca să poată să-mi fie completă Trecerea...aș putea face asta, un timp?
GÂNDUL 25 : încă îmi place să miros cărțile care îmi trec prin viață, înainte de a ma apuca să le citesc...pentru că păstrează un timp mirosul locurilor de unde vin către mine...și cele împrumutate, și cele cumpărate, și cele primite cadou, fiecare din ele vin cu arome diferite...încercați!

Photo: prin întunericul luminii ... (2014 06 11 concept)
by Dan Raileanu








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu