luni, 27 octombrie 2014

27.10.2014

GÂNDUL 947: albastrul ezitant, dintr-o primă, prea repede ninsoare, a umplut cu rece pur toate dorurile, făcându-le subit, casante...

GÂNDUL 948: și deodată, totul e vag, amestec de cenușă și praf, vag, asemeni clipei ce pendulează haotic, indecisă între azi și mâine...

GÂNDUL 949: senzația ca totul e o eroare de calcul, că bat din aripi fără să mă mișc, ca o pasăre imaginară fără nume, pe un fără trup nezburând dintr-un gând nedorit, spre un vis negândit...

GÂNDUL 950: dacă îmi imaginez, VĂD...și-apoi, dintr-o dată, vederea mă face să fiu îngerul orb, care se bazează pe întuneric, pentru-a putea zbura...renasc din întunericul ce-mi înfricoșează toate simțurile, și asta-mi acutizează orbirea, până la culoare...acum știu: frica din negru, naște vederea...

GÂNDUL 951: coexist simbiotic cu sufletul ăsta amorf, fără putința de a-i depăși infinitul...

GÂNDUL 952: și-apoi, devin, trup și suflet, trista..

Un comentariu:

  1. 948
    ...nereuşind să scrie timpul, nereuşind să-l articuleze rostindu-l pentru trecerea noastră spre... apoi, spre imnul dorurilor mele de tine

    RăspundețiȘtergere