marți, 7 octombrie 2014

07.10.2014

GÂNDUL 886: cu suflet de vioară, rătăcit în schizofrenice arpegii, îmi filtreaza octombrie ăsta prin sângele-i ploios, toate visele căzătoare, ruginite, tremurânde...mă lasă apoi părăsită în nopțile goale si reci...

GÂNDUL 887: unde s-adăst, când inima ți-e plinăîntreabă gândul, ce-ncearcă un zâmbet pe propria-i piele...

GÂNDUL 888: mă bântuie un veac de insomnii, scurtcircuitate de-atâta lumină izvorând din resturi de nervi optici, paralizați pe-o margine de dragoste...

GÂNDUL 889: rătăcirea haoticăîntre sute de cochilii de melc, prin care mi-am târât odinioară tăcerile suferinde de cancerul necuvintelor, ce-mi bântuia toate globulele până la miez...

GÂNDUL 890 : dacă ar fi să traduc zilele în  limba cu care tu îmi vorbești, aș scrie cel mai frumos poem de dragoste, în  care toate semnele de întrebare ar fi săruturi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu