marți, 21 octombrie 2014

21.10.2014

GÂNDUL 935: teama ascunsă pe care o încerc în fața cuvântului scris, care nu are altă rațiune de a exista decât faptul ca există...

GÂNDUL 936: zile când parcă urcă din mine, ca și când ar veni din străfundul pământului până în ochii-mi străini mie câteodată, o angoasă insuportabilă, de parcă "a trăi " nu mai e un deziderat, ci o povară la alegerea mea...

GÂNDUL 937: peisaje incolore ale sufletelor monotone ce-mi intersecteaza uneori calea...

GÂNDUL 938: liniștea asta sedimentată în straturi livide, în care continui frenetic să sap, fără discernământ, automat și fără rost...

GÂNDUL 939: citesc în hieroglifele ciobite-ale stelelor, povești fără-nceput și fără de sfârșit - schizofrenic universul care ne viețuiește!

GÂNDUL 940: mulțumită, totuși, ca exist!


Un comentariu:

  1. 937
    peisaje colorate sufletele variate ce-mi vor însoți calea...

    940
    şi eu... mai mult

    RăspundețiȘtergere