duminică, 19 octombrie 2014

19.10.2014

GÂNDUL 922: cohorte de îngeri rătăciți, înghesuiți până la refuz în trupul ăsta nevolnic, purtați în vârful degeratelor mâini ce-ncearcă iarăși, cu vârful degetelor, ambrozia cu care-și scaldă sărutul inima, iubind...

GÂNDUL 923: condamnată veșnic să-și poarte în noroaie nemaivăzutele culori, toamna renaște, de fiecare dată, mai puternică și mai dornică să ni se întipărească în amprentele pe care le lasă văzului nostru, frunzele-i murind...

GÂNDUL 924: paroxismul cu care durerile-mi străbat întunecatele oase, este direct proporțional cu setea abstractă, cu care aștept fiecare ploaie să-mi cânte sarabanda prin toate celulele însetate...

GÂNDUL 925: ascultă-mă Toamnă! îmi cresc iarăși melci pe palmele ude cu care-am mângâiat tristețile cailor înșeuați pentru zbor...mi-e căderea amânată din nou, cu târârea pe coatele reci, prin veșnicul adagio al lacrimilor tale...

GÂNDUL 926: niciodată aripi!


2 comentarii:

  1. "GÂNDUL 926: niciodată aripi!" Adica...adio speranta, adio iubire, renastere, nemurire ? Adio ? Dumnezeule...si ce zambet plin de soare ai , cat de multa viata emani prin toti porii...de unde zici ca ai reusit sa acumulezi atat de multa deznadejde ? Acelasi...Alex

    RăspundețiȘtergere
  2. 926
    niciodată aripi! totdeauna aripă gata să zboare împerecheată... gata să dezvolte zborul din dor ducându-l până dincolo de graniţele dorinţelor ce se vor împlini,,, atunci când le voi da răgaz

    RăspundețiȘtergere