joi, 3 iulie 2014

de dupa ploaie...

GÂNDUL 144: urmele pașilor mei nu sunt diafane...sunt bolovani colțuroși, în care mi-am lăsat picioarele tăiate, sfâșiate...

GÂNDUL  145: șoptește-mi în note muzicale toate cuvintele tale...scrie-le pe corzile viorilor ce le ai în loc de mâini...cântă-mi...încântă-mi...descântă-mi...

GÂNDUL  146: cum să fac să-mi fluier toate gândurile, în triluri ?

GÂNDUL  147: ferestrele ude de ploaie, îmi distorsionează văzul, îmi creează imagini fantasmagorice...parcă m-am trezit într-un vis nebun, și nu mai știu să mă întorc acasă...

GÂNDUL  148: ochii mei de ceară refuză să mă mai privească în oglindă....

GÂNDUL  149: din cenușa să-mi fac altar îngerilor ce-n zbor mi-au adăstat în inimă, și să mă închin lor până nu mai am aer..și tot e prea puțin!

GÂNDUL  150: zile măsluite...să pot ca-n viața următoare să le trăiesc încă o dată: ziua când te-am cunoscut, ziua când te-am auzit, ziua când te-am șoptit, ziua când te-am respirat, ziua când m-ai mângâiat...da, da...le-am măsluit pe toate...le mai vreau o viata!

GÂNDUL  151: ție, celui de ieri, iți mulțumesc! din lacrima ta am renăscut!

GÂNDUL  152: mi-s amare toate comisurile, dintr-o dată!

GÂNDUL  153: să-mi fac din umbrelă, casă...să mă bată vântul din toate parțile, și să mă plouă toate ploile...să mă SIMT!

GÂNDUL  154: ce de liniște în podul palmei tale!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu