marți, 29 iulie 2014

29.07.2014


GÂNDUL 428: cum să cer eu iertare sufletului, că-l țin prizonier în trupul ăsta supus căderii?

GÂNDUL 429: și dacă-ar fi să zbor, furibund m-aș îndrepta spre Lumină, să-i cer iertare c-am hulit, crezând până acum doar în Gri...

GÂNDUL 430: adoarme-mi Doamne toate păsările-astea care se vor zburate spre inima lui...!

GÂNDUL 431: mi-au înflorit toate degetele, în palmele tale fiind...

GÂNDUL 432: monosilabică azi, în așteptarea cuvântului care să mă lase să-ți fiu...

GÂNDUL 433: înconjurați de-atâția oameni frumoși, cum reușim să găsim timp să urâm?

GÂNDUL 434: dureroasa senzație fizică de erupere a tuturor amintirilor deodată, prin fiecare por...

GÂNDUL 435: așteptarea îmi desăvârșește gândurile, transformându-le în cristale...

GÂNDUL 436: te-am auzit cântând...și-am început să visez în culori...

GÂNDUL 437: or să mă urmărească toată viața porțile închise la care-am îngenuncheat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu