luni, 14 iulie 2014

14.07.2014


GÂNDUL 315: îmi sunt cel mai apropiat rai, și cel mai necruțător iad...

GÂNDUL 316: măsura iubirii : mai mult ca ieri, și mai puțin ca azi...

GÂNDUL 317: piruete făcute de mine, cu MINE de mână...

GÂNDUL 318: muzica, această odaliscă desfrânata care te face dependent...care nu te lasă de multe ori să adormi, înfășurându-te în note și arpegii nebune, într-o degringoladă absurdă în tine, dorindu-te vers...sunt dependentă și nu vreau ajutor!

GÂNDUL 319: abecedarul complexelor începe cu mine ; sunt prima trecută, la litera A : arsură abruptă atârnând aiurea, azi și-alaltăieri și-anapoda...amară angoasă ce-mi sunt...

GÂNDUL 320: și-așa ce-mi vine s-alerg desculță pe drumul ăsta inundat cu toate ploile lumii!...să mă umplu până-n rărunchi de mirosul prafului ud...să-mi scuture toți pomii în plete, picurii atârnând pe frunzele încă verzi...și-așa ce-mi vine! dar mă opresc...e iar târziu..voi lăsa pe mâine...

GÂNDUL 321: epuizat emoțional, gândul ăsta de-un amar monstruos, numărat la rece (3.. 2.. 1..), ca la un start ratat într-o cursă absurdă, se prăbușește și moare...

GÂNDUL 322: ignor, în mod repetat, toate chemările inimii...

GÂNDUL 323: liniștea e o buclă temporală, născută din nevoia de autoapărare a fiecăruia, împotriva efectelor nocive ale dorinței...

GÂNDUL 324: mi-s toate viorile dezacordate până la urlet...

GÂNDUL 325: încerc o empatie stranie cu fiecare călător de care mă lovesc în drum...mă identific cu trăirile lui până la nebunie...fug...

GÂNDUL 326: între mine, cea adormind în podul palmei tale, și mine, cea hoinărind până la dramă, în vise, devin cântec...

GÂNDUL 327: mai frumos ca-n sufletul lui, pe vremea când era El, poate doar în rai să mai fie...

GÂNDUL 328: semn trecerii tale pe-aici, prin suflet: doar gândurile-astea tembele, amestecate, absurde și de neînțeles...

GÂNDUL 329: imagine de vis : Nichita, recitat pe muzică de Bach...

GÂNDUL 330: dacă lipesc un rest de umăr, pe un rest de sărut, cu un rest de aripă, toate la un loc cu un rest de inimă, fac la un loc un rest de iubire?

GÂNDUL 331: privesc cu ochi fără nicio culoare, culorile unui asfințit dumnezeiesc...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu