miercuri, 2 iulie 2014

02.07.2014

GÂNDUL 101: blue day, today!

GÂNDUL 102: drama sărutului rece, primit prietenește pe colțul gurii... zâmbetul tău înghețat! ce panică...

GÂNDUL 103: dacă am putea trăi mai mult în realitate, și mai puțin în imaginație, am putea privi răsăritul fiecărei dimineți, cu ochi roz....din păcate, nu știm să rupem imaginarul de realitate, și-atunci ne înecăm în dimineți de smoală...

GÂNDUL 104: uite...am venit mai aproape de mine...cu încă o zi!

GÂNDUL 105: am zile când nu mă împac cu consistența aerului pe care îl tai, în plimbare...de multe ori îmi pare coloidal, și-atunci, m-așez cuminte, și-aștept să devină diafan...viața mea e un lung șir de asteptări...am dus așteptarea la rang de artă!

GÂNDUL 106: gargui catedralei din sufletul tău bun aș vrea să fiu, într-un vis...să-ți curgă prin mine toate lacrimile neplânse..

GÂNDUL 107: stau pe marginea lumii, cu picioarele atârnând în gol: senzație de zbor, sau de cădere?

GÂNDUL 108: senzația că-mi ies din mine...durerea organică a golului pe care-l las în urma...tratamentul e ambulatoriu și de durată...mi se întâmpla din ce în ce mai des...ceva nu se mai învârte cum trebuie în toată această mașinărie delicată...

GÂNDUL 109: excesul de imaginație devine o corvoadă....riști să fii ostracizat de cei din jur!

GÂNDUL 110: DUREREA  nu ne-ar fi trebuit dată...și-așa suferim de efemeritate! 

GÂNDUL 111: vreau să-ți fiu ACASĂ! deschide tu porțile mele încuiate!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu