miercuri, 9 iulie 2014

09.07.2014

GÂNDUL 246: încercarea de a nu respira, preț de un buchet de săruturi...

GÂNDUL 247: în fiecare dimineață încerc să recompun ceea ce noaptea a stricat: mi-așez oasele la loc, îmi limpezesc și obișnuiesc ochii cu lumina, îmi scot la aer inima...azi le-am uitat pe toate, așa, alandala..mi-a fost rece cu mine...

GÂNDUL 248: gândurile mele se recită, de aceea semnele de punctuație sunt variabile sau prost așezate.... 

GÂNDUL 249: ieșisem la lumină, cu frică, după mult timp....era noapte deja!

GÂNDUL 250: între timp, sunt mai bătrână decât însăși inima mea...

GÂNDUL 251: adună-mi toate moleculele hăituite și recompune-mă...fă-mă vioară...și de restul, dă-mă la lupi, să mă urle la lună...

GÂNDUL 252: mă apun într-o singură culoare: rosu cenușiu...

GÂNDUL 253: o rochie croită din săruturi, mi-aș dori, pentru ultimul dans...ce desfătare!

GÂNDUL 254: am început de o vreme, să traversez doar două anotimpuri : Iarna și Eu...

GÂNDUL 255: dependență de cuvintele mele, zici? jură-le!

GÂNDUL 256: gomaj pe ochii larg deschiși, în scop terapeutic : e prea mult Frumos!..am toleranță agravantă la el...

GÂNDUL 257: de la gând până la mână, tind să mă pierd ușor, fără putința regăsirii...

GÂNDUL 258: apune-mi mie acum, azi știu să fiu orizont!

GÂNDUL 259: râzând, mă faci să plâng...nu știu cum îți reușește atât de bine!

GÂNDUL 260: și iar mi-e dor de mine, azi...

GÂNDUL 261: adună-mă bob cu bob, pune-mă la încolțit ...voi deveni cel mai liniștit stol de fluturi care să-ți bântuie stomacul...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu