duminică, 10 august 2014

10.08.2014


GÂNDUL 478: îmbrățișarea: necesitate sau capriciu?

GÂNDUL 479: câteodată par că duc în spate toate cuiburile abandonate ale rândunelelor care-mi bântuie diminețile...

GÂNDUL 480: fără noimă gândesc, fără răgaz, fără culoare câteodată, ba chiar fără cuvinte...în note muzicale cenușii, de plumb cu urme de aur trist...simfonie greoaie, plină de alămuri și corzi tremurânde...

GÂNDUL 481: mi-am potrivit, de un timp, sângele cu al tău...să-mi bată la fiecare secundă....să mi te-amintească...

GÂNDUL 482: depărtarea mi-o măsor acum în zile...sunt la o zi depărtare de tine...mâine vor fi două...dă-mi minus o mie, să-mi fii mereu lângă...

GÂNDUL 483: la ferestrele-astea mucegăite, mai bat doar degetele tremurânde-ale numelui meu amestecat cu praful de stele cu care tot încerci să mă acoperi...


fotografie realizată de prietena mea, Hannelore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu