miercuri, 6 august 2014

06.08.2014

GÂNDUL 462: prinși în ploaia dintre două secunde însingurate, ne minunăm unul de mâinile celuilalt, mângâitoare, dulci cuvântătoare fără cuvinte...

GÂNDUL 463: exercițiu de memorie: în a câta secunda ți-am fost adiere?

GÂNDUL 464: și dacă plâng, o fac din egoism...nu-mi mai suport neînțelesele și plumbuitele aripi care se pun în atele, numai să mă facă să cred că-s în convalescență după un închipuit zbor deasupra-mi!

GÂNDUL 465: când crezi că ai pierdut totul, nu realizezi, că de fapt, te câștigi pe tine, puțin câte puțin, și că te furi nimicniciei...

GÂNDUL 466: saă nu uit : vreau să-ți citesc în bătăile inimii când ți se odihnește-n vise despre mine!

GÂNDUL 467: scursă inutil printre degetele visului ăsta care-mi vine-nu-mai-vine...nici el nu mai știe: să înceapă să se cearnă, sau să rămână neterminat-neînceput-nenăscut?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu