vineri, 12 septembrie 2014

12.09.2014

GÂNDUL 731: nici prima renunţare la mâna care înşeală în nemângâiere, nici inutilitatea faptului că-s doua, atârnând cu obstinaţie în aceeasi lutoasă depărtare, nu te vor face să fii mai aproape cu o viaţă...cu viaţa mea, poate...

GÂNDUL 732: asimetria jumătăţilor din care este alcătuit întregul, ne diferentiază de clişeul "cel mai"..."cea mai"...aşa, asimetrici, avem credibilitate...suntem!

GÂNDUL 733: adâncitele distanţe dintre visele de ieri, şi cele ce ne-ar fi mâine, le putem amâna punând în loc rănile mustind de cuvinte ale poemelor născute dimineaţa, din dragoste şi ritm...

GÂNDUL 734: îmi ţin ghemuite, chinuite în aşteptare autoimpusă, toate cuvintele ce-mi clocotesc nerăbdătoare, furibunde, într-o permanentă şi dureroasă implozie...

GÂNDUL 735: răbdarea zilei de ieri, topită toată în nerăbdarea zilei de mâine...este coordonata după care-mi ghidez paşii prin noaptea tuturor tăcerilor ce-mi cresc pe umerii goi...

GÂNDUL 736: răstignirea sângelui în fiecare pulsaţie a tâmplei albite de dor...

GÂNDUL 737: şi-s toate vertebrele deodată ruginite, sunând a gol, a lacrimă şi-a nebunie...schizofrenică stare, palpabilă până la halucinaţie...

GÂNDUL 738: şi-aş cânta din cea mai de sus notă a sărutului uitat pe epidermă...dar mi-e rătăcită mâna, adormită undeva, până la sevă...

GÂNDUL 739: asmute-ţi timpul spre liniştea asta lăptoasă, letargică precum neclintitele stânci cu care-ţînconjuri ritualul despărţirii zilnice de cel ce ţi-ai fost ieri!

GÂNDUL 740: fă-mă Doamne, umbra braţului săîn continuă îmbrătişare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu