duminică, 7 septembrie 2014

07.09.2014


GANDUL 691: nu mai e loc pentru mine 
între zalele lanţului cu care-mi legi cuvintele peste ochi, să nu mai vadă cum le treci pe dinainte...

GANDUL 692: abulic
ă noapte ce se insinuează cu visele reci şi-nţepenite-n balamale... o să-mi înnebunească toate dorinţele...

GANDUL 693: 
şi când iţi derapează toată fiinţa spre hăurile nebănuite-ale unei chemări, încearcă să te-amâni, pentru înc-un anotimp...limpezit, vei putea alege ce trebuie...

GANDUL 694: popas 
în inima mea mai fac doar corbii nesătui, în zbor deasupra cuibului ce-ncerc să-l sap îîmpietrita carne ce-mi bate-n aritmii nătange....

GANDUL 695: umplerea nezborului cu tentatiile colorate-ale unei alte vieti, 
în care-aş simţi mai cald, mai zâmbet şi mai iubire...

GANDUL 696: cum mi te petrec toate secundele, 
în continua ta plecare dinspre mine spre tine dăruindu-te până la picătura ce-ţi umple preaplinul!

GANDUL 697: 
şoaptele ascunse în liniştea cu care-mi brodez ecoul târşiţilor paşi de-a lungul zidurilor ce-mi acoperă nevrednicia...

GANDUL 698: arpegii de p
âslă trimise în nopţile reci de toamna mult aşteptată, spre tulburarea cântecului ce-mi erupe dintre coastele seci...

GANDUL 699: mi-e iar
ăşînnorată răsuflarea preaplecatelor gânduri, ce-ncerc a le ascunde de sferturile-academice ale întârzierilor ce mi le oferi, nici eu nu mai ştiu de ce...

GANDUL 700: Albul totdeauna r
ămas neîmbrăţişat de brutalele culori cu care ne-nconjoara toamna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu