sâmbătă, 1 noiembrie 2014

01.11.2014

GÂNDUL 991: priponește-mi Doamne caii, până la pământ, cu tot cu aripi, căci altfel îi voi da zărilor și-apoi îi voi urî că s-au lăsat încălecați de visele ce s-au dorit realitate, dar nu le-a fost să fie...!

GÂNDUL 992: îndumnezeirea sufletului se face numai prin lacrimă!

GÂNDUL 993: mă plimb prin plumbul toamnei, cu voluptatea pârguirii sufletelor la sorocul dragostei...

GÂNDUL 994: strălucirea venelor în asceză de tine...

GÂNDUL 995: corpus vile...

GÂNDUL 996: încă se scurg împrejur lacrimile de plumb ale totului, în bocete explodând până-n ochii cu care-ți privești, amăgit, înălțarea...

GÂNDUL 997: simt și uit, cu același extaz, intim și fals...

GÂNDUL 998: nu pot să fiu nici nimic, nici totul...sunt legătura între ceea ce nu am și ceea ce nu-mi doresc...

GÂNDUL 999: iartă-mă că n-am știut să-ți fiu!

GÂNDUL 1000: învață-ți Iubirea de a fi iubit!

GÂNDUL 1001: și-apoi, iartă-mi Doamne, toate gândurile!




3 comentarii:

  1. and I vote... for 999, pretty girl with curly thougths

    RăspundețiȘtergere
  2. n-ai ştiut să-i fii sau n-a ştiut ce ar vrea să-i fii...?

    îndumnezeieşte-o Doamne prin lacrimă până când va învăţa râsul, pentru că tu, Doamne, tu şi îndumnezeirea sunteţi şi una şi alta

    nu ma pot abţine. am văzut albastrul şi galbenul... şi îmi plac

    RăspundețiȘtergere