luni, 17 noiembrie 2014

Jurnal, ziua 17.11.2014

- căderea este obligatorie până-n zbor, altfel n-am înțelege măreția spațiului ce stă să ne primească pe fiecare, cu zările deschise până-n sideral...

- altfel curge ploaia, prin venele ce-au fost atâta timp jgheaburi lacrimilor de plumb cu care mi-am deznodat, și înnodat, de mii de ori, toate visele...

- frigul, ce-mi naște primordiala liniște...

- inima, desfăcută în creier spre autopsiere periodică, stă într-o ultimă, nedefinită, bătaie: tu!

- iarna, încarnată conviețuirii mele cu mine însumi, mă trece, mă petrece orelor cenușii, ce-mi bat în pereții cuvintelor cu pumnii înroșiți de tăcere...

- vise oblice, amestecate în lutul existenței fără noimă, ce mă poartă de la o zi, spre următoarea, cu aceiași pași împleticiți, amari, lugubri...

- ezitarea între exclamația de-a fi și întrebarea "până când?"...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu