joi, 4 decembrie 2014

jurnal, ziua 04,12,2014

 - iarna asta începută pe cadavre de verde încă neîngropat...

- binecuvântarea mută, din vârful degetelor miruite de săruturile apuse, pe care mi-o dăruiești, încă, în fiecare vis în care continui să te am, ca la-nceput...

- jertfa trufașă, amară chiar, pe care toamna își scrie scena finală, de dinaintea căderii cortinei în spatele căreia va muri pentru încă un anotimp, pentru încă un timp...

- leneșa pleoapă în zbatere, murindă ca o aripă de molie, acoperindu-ți ca un stigmat, trecerea și sărutul...să nu mi te mai știe nimeni...

- în cadențe metalice, piezișe, mă ninge iarna asta din care nu mai înțeleg nimic: azi ne plânge cu lacrimi de toamnă nebună și rece...




2 comentarii:

  1. poate stinge flăcările... dorurilor toate... înecate-n ploaie, azvârlite-n noapte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate, dacă n-ar durea...dar doare, pentru că nu o înțeleg...pentru prima oară, nu o înțeleg...și mă-ntristează!

      Ștergere