luni, 8 decembrie 2014

jurnal, ziua 08,12,2014

- ține-mi Doamne, sufletul aproape...

- spaima pe care mi-o produce capacitatea mea de a-mi presimți angoasele...

- insațiabila dorință de a fi mereu aceeași și mereu alta...măcinare obsedantă, inexplicabilă... 

- iubirea e o predică, ce te miruiește cu darul de a-l vedea, și-ți face rozariu din visele toate, rozariu pe care mai apoi, înșiri toate deznădejdile neîmpărtășirii ei... și mori din nou, singur...

- a simți- corvoada inimii de a-mi purta în veșnică penitență, neînțelesele sincope ce mă găsesc în punctul culminant al cunoașterii celor din jur...

- cu vitraliile sufletului în continuă restaurare, în speranța că vor mai străluci măcar o dată...


Un comentariu:

  1. schimbă meşterul sticlar, dar încearcă şi un alt punct de belvedere asupra soarelui din tine

    RăspundețiȘtergere