joi, 8 ianuarie 2015

jurnal, ziua 08,01,2015

- înghesuite în mătasea șifonată a chipului pierit în umbră, stau numele tale urlate până la muțenie, cu sufletele amorțite, împiedicate într-un singur cuvânt: adio!

- situația aproape fictivă că am mâinile tale crescute în umerii mei nestruniți...m-aș limita doar să le respir, de teamă să nu le trezesc și să-mi plece...

- încercare tardivă de-a mă situa aproape de Dumnezeu, într-un fel abrupt, stângaci, aiurea... pentru ca vreau să exist...

- coexist între o absență săpată de-a pururi, și-o inimă îngenuncheată pentru un timp...

- ce pot avea ceilalți în comun cu universul pe care mi-l duc în spinare?










Un comentariu:

  1. "- ce pot avea ceilalți în comun cu universul pe care mi-l duc în spinare?"
    - universurile ce nu le-am cărat cu mine

    RăspundețiȘtergere