sâmbătă, 10 ianuarie 2015

jurnal, 10,01,2015

- sâmbătă necuvântătoare, dezgolită de cuvinte, înveșmântată-n urme mătăsoase de secunde lascive, leneșe... apatică stare de muțenie, dedată culorilor ce mă-nconjoară... 

- magic moment, fără coordonate, aliniat în busola cu care răscolești după nordul incert, de început...

- mirările pietrelor pe care-mi trec herghelii de vise nevisate încă...

- alb infinit cu care-mi ning amintirile ce-mi umplu sinapsele...

- infernal nisip ce-mi măsoară trecerea din ce în ce mai puțină...

- prelungirea vibrațiilor din mângâieri cu încă un sărut, și-apoi cu încă unul, până ajungem la clipirea îndrăgostirii din prima secundă...



Un comentariu:

  1. alb discrepant ningându-mi amintirile cu care-mi umplu venele (cave sau nu) şi arterele prin care nu curgea decât sânge din cauza ta

    RăspundețiȘtergere