luni, 30 iunie 2014

30.06.2014


GÂNDUL 85: nu te uita la mine! simte-mă....

GÂNDUL 86: de-ai putea să-mi auzi tăcerea, m-ai mai iubi o viață...

GÂNDUL 87: azi nu-mi mai sunt nisip rece și ud...azi sunt cristal limpede și pur...transformare firească...îmi venise timpul...

GÂNDUL 88: zborul rândunelelor, în volte ample, elegante, întrerupte brusc, unghiular, de câte un obstacol : gândurile mele sunt!

GÂNDUL 89: FINALLY, I AM AWAKE!

GÂNDUL 90: de ce nu numără nimeni nopțile care trec? anul meu are 365 de nopți...anii trecuți tot cam atâtea au avut: nopți sute, zile câteva...

GÂNDUL 91: fă-mă Doamne vioară, și pune-mă-n mâinile lui...să mă cânte ținându-mă strâns, în brațe...!

GÂNDUL 92: nu mai opriți niciodată cuvintele la jumătate...spuneți-le așa cum vin, întregi să fie, rotunde, grele...dor sau nu, spuneți-le întregi....







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu