duminică, 29 iunie 2014

29.06.2014

GÂNDUL 74: liniștea e cea mai frumoasă stare pe care o pot avea ochii...

GÂNDUL 75: îmi rămân tot mai puțin mie...încep să mă risipesc ție...

GÂNDUL 76: stare de serenitate : îmbrățișarea !

GANDUL 77: despărțirile, durerile, iubirile, visele...toate sunt ca inelele copacilor...îti măsoară vârsta sufletului...bătrână mai sunt!

GÂNDUL 78: Doamne, ai uitat să ne pui etichetele cu MADE TO BE LOVED...!

GÂNDUL 79: să nu uit: de reciclat toate zilele negre !

GÂNDUL 80: singurul loc în care aș vrea să  rătăcesc până la nesfârșit : inima ta...

GÂNDUL 81: mi-e inima deschisă la ferestre, și-mi plouă în ea, cu tine, de mă inundă...

GÂNDUL 83: fă-mă Doamne zâmbet, să pot să mă dăruiesc fără să ma doară !

GÂNDUL 84: și-apoape înviasem...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu